DumpStats voor Niveautje weer

46,028 +99198 -53170

Kudos

#1241 (Top 0.3883%)

Kudos/dag 11.77
Kudos/reaguursel 5.29
Meeste kudos op 1 reaguursel 1967
Minste kudos op 1 reaguursel -1079

8,700

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.23
Topreaguursels 14
Woorden per reaguursel 10.4
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 27
Aantal x weggejorist 87
Geregistreerd op 15-09-2015
Eerste reactie op 11-10-2015

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 16:49:40 op Poesje houdt van water
Jouw kraan sproeit ook door het hele bad heen, wat die kat juist leuk vindt zo te zien?

0 kudos 2026-06-23 15:33:34 op Verkoeling zoeken in de water
@kluivert. Die kinderen hier houden van herhaling en herhaling. Ik snap er ook niks van.

-2 kudos 2026-06-20 21:37:18 op VerlΓΆrΔ“n
Ja, de hockey dames winnen wel vaker van Spanje.

-10 kudos 2026-06-13 16:48:13 op goedemorgen
Mevrouw heeft een huidprobleempje.

22 kudos 2026-06-12 23:57:02 op Indringer op de boot
Dan ben je toch wel mislukt als mens als je een huisdier met een riem wilt slaan. Sneu mannetje.

10 kudos 2026-06-09 15:31:03 op Goeiedinsdag
Leuk koppie, rare plastic borsten.

11 kudos 2026-05-30 02:48:23 op Welk land is dat?
De Nederlanders zijn niet veel beter. Bij de "Vakantieman" wisten ook nooit wat. Konden hun eigen land niet eens aanwijzen op een kaart.

0 kudos 2026-05-26 20:54:43 op Ff de boel opzwepen
Een wolkje ja, stoom bedoel je. Puntje wordt erg warm.

-7 kudos 2026-05-26 20:46:06 op Boa huisbezoek
Tja zonder verdere uitleg kan je dit op beide manieren uitleggen. Daar zijn reaguurders ook heel goed in. Ik gok dat ze de kant van de BOA vooral bekijken.

19 kudos 2026-05-22 16:21:20 op Goedemorgen!
Gasten met spoilers op hun auto zijn sowieso sneu.

-55 kudos 2026-05-09 01:09:36 op Politie Groningen is heel bijzonder
Allemaal leuk en onaardig, maar het is daar gewoon openbare weg. Die vervelende vent mag daar gewoon rondlopen als hij dat wil. Daar gaat de politie niet over.

13 kudos 2026-05-06 10:43:11 op Vogel vs Tesla
"Spuit een volwassen vent zo van zijn brommer".

4 kudos 2026-04-06 10:41:50 op BDM!
Niet erg verrassend. Zij komt hier elke week.

5 kudos 2026-04-04 11:13:41 op 1988 Racegame
Heel wat uren gespeeld, was echt een topgame .. toen.

-2 kudos 2026-03-17 11:29:56 op 80-jarige zingt liedje
@liter | 16-03-26 | 19:42: Dat is geen autotune, dat is de stem van een oude man die een beetje overslaat.

0 kudos 2026-03-09 00:34:53 op Stukje Hans Teeuwen
@Morgenster | 08-03-26 | 17:23: Wat een gelul. Mijn linkse kut vindt dit prachtige humor.

0 kudos 2026-02-24 20:13:21 op Lijndansen is leuk
Niks mis mee? Ik vind het verschrikkelijk dit soort "laten we allemaal hetzelfde doen-dansen".

7 kudos 2026-02-14 15:19:41 op Dit is potverdomme lief jonguh!
Ik word zo moe van die gasten hier die overal de politiek bij halen. Geniet gewoon even van deze dieren. Politieke zuurpruim.

4 kudos 2026-02-10 19:23:32 op Labelmagie
Yup, was niet echt een hoogstandje. Drukt het flesje tegen zijn buik aan als tegenkracht. Dat verraadde het.

11 kudos 2026-02-10 11:04:05 op Goeiemorgen
Dat is even lekker wakker worden.